Praktika Maltoje.

Praktika Maltoje.

Standartinė Ieva09 » 2012 Spa 15, 18:29

Mes, SGNSF studentės, Asta Matuzevičiūtė ir aš, Ieva Stankevičiūtė, į Maltą atvykome šių metų rugsėjo 30dienos naktį.
Misija - tarptautinė praktika. Laikotarpis - 1 mėnuo. Vieta - University of Malta - Mater Dei Hospital, Msida.
Nusileidus naktį Maltoje pasitiko +26C šiluma. Pasigavusios taksi, nuvykome į Malta University Residence, kuriame ir apsitojome visam laikotarpiui.
Kitą rytą su universiteto autobusu nuvykome į universitetą, į pirmą susitikimą su Dr. Helen Grech (mūsų mentore Maltoje), su Dr. Daniela Gatt, Dr. Nadine Calleja ir Dr. Ritienne Grima. Supažindimo mums su numatyta praktikos programa.
Mūsų fakultetas (The Health Sciences) yra sujungtas su ligonine. Į ligoninės patalpas, kuriose vyksta paskaitos, reikia įeiti su specialia studento kortele. Patalpos tokios milžiniškos, kad net patys dėstytojai pasimeta. O mes, kad nueiti į kitą fakultetą naudojamės NET dviem žemėlapiais. Nes tikrai universitetas yra be galo didelis, klaidus. Bakaluro studijos Maltoje yra nemokamas ir visi studentai gauna stipendijas.
Praktiniai užsiėmimai vyksta antradieniais (audiologija), trečiadieniais (logopedija). Kitomis dienomis lankomės paskaitose (trukmė 1valanda). Šalis yra dvikalbė: anglų ir maltiečių. Paskaitos vyksta anglų kalba. Praktiniuose užsimėmimuose daugiausia yra klientų - vaikų, kalbančių maltietiškai. Po kiekvienos terapijos sesijos yra aptariama atlikta veikla. Kiekvienas studentas turi aprašyti matytą užsiėmimą, jį įvertinti. Įdomiausia stebėti audiologijos terapijos sesijas, nes galime pritaikyti Lietuvoje gautas pradines žinias. Galime išbandyti visą įrangą (timpanometrą, audiometrą, otoskopą), su kuria Dr. N. Calleja tiria vaikų klausą. Turėsime galimybę ir patys išsitirti savo klausą.
Terapijos sesijas stebime specialiame stebėjimo kabinete pro veidrodinį stiklą. Kabinetas yra puikiai aprūpintas stebėjimo įranga: kameros, televizorius, garsiakalbiai ir kt. Iš tiesų labai įdomu pabūti tokiame kabinete, nes Lietuvoje neteko to padaryti.
Studentams suteikiamos pačios geriausios sąlygos naudotis unversiteto priemonėmis, informaciniais šaltiniais, terapijų ir vertinimo priemonėmis.
Turime ir laisvo laiko, tad tikrai nesėdime vietoje, o keliaujame. Pravažiuoti šalį užtenka valandos. Akį džiugina nematyti kraštovaizdžiai, uolos, koralai ir filmuką "Flinstounai" primenantys gyvenamieji namai :)
Vis dar nepriprantame prie eismo kita puse ir pėsčiųjų perėjimo nebuvimo (tenka lakstyti per gatves).
Tad tiek pirmųjų įspūdžių iš Maltos.
Laukite tęsinio.
Siunčiame karštą saulę į šaltąją Lietuvą!
Ieva ir Asta ;)

Jei kas įdomu, smalsu - klauskite!!! Mums bus malonu atsakyti, pasidalinti įspūdžiais :)
Prikabinti failai
DSCF9651.JPG
Universitetas!!!!!!
DSCF9651.JPG (1.46 MiB) Peržiūrėta 41898 kartus(ų)
DSCF9509.JPG
Štai mūsų mėlynas autobusiukas - kasdieninė transporto priemonė į ir iš Universiteto.
DSCF9509.JPG (1.76 MiB) Peržiūrėta 41898 kartus(ų)
DSCF9815.JPG
Šitaip vyksta mūsų praktiniai stebėjimai. Čia Asta.
DSCF9815.JPG (1.57 MiB) Peržiūrėta 41898 kartus(ų)
Ieva09
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2012 Spa 15, 17:25

Re: Praktika Maltoje.

Standartinė Renata » 2012 Spa 21, 23:20

Sveikos, Asta ir Ieva,

Džiaugiuosi jūsų aktyvumu. Dėkui už pirmąją žinutę ir nuotraukas, nepamirškite pasidalinti savo įspūdžiais su mumis. Rašykite dažniau ir džiuginkite mus pasakojimais iš saulėtos Maltos. Parašykite plačiau apie SUP turinčių vaikų ugdymąsi. Beje, būtų labai ĮDOMU sužinoti kultūrinius skirtumus įvairiose srityse.
Renata
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2011 Lap 15, 11:19

Re: Praktika Maltoje.

Standartinė Ieva09 » 2012 Spa 29, 22:57

Štai ir prasidėjo paskutinė praktikos savaitė Maltoje...
Tad norėtume papsakoti savo įspūdžius iš praėjusios tikrai labai įdomios savaitės.

Matėme labai daugiau skirtingų vaikų: pačius mažiausius, autistus, mikčiojančius, iki isterijos verkiančius... Šios skirtingos terapijos, taikomi metodai – tik dar labiau turtina mūsų žinias, praktiką ir įspūdžius.

Antradienį praleidome Speech and Language Department (Kalbos ir kalbėjimo departamente), stebėjome dr. Rita Micallef logopedines sesijas. Tai buvo skirtingos logopedinės sesijos nei jau buvome įpratusios matyti Mater Dei ligoninėje. Dr. Rita Micallef vertino kalbos ir kalbėjimo sutrikimus. Mater Dei ligoninėje vyksta daugiau terapijos, klausos tyrimai.
Speech and Language Department yra labai nedidelis ir jaukus, klientai atvyksta į departamentą pagal savo gyvenamąją vietą.
Tą dieną buvo labai įvairūs vaikai:
- Pirmasis vaikas beveik 2 metukų – su suletėjusia kalbos raida. Šeimoje vaikas spaudžiamas kalbėti, tad manoma, kad dėl spaudimo vaiko kalba suletėjusi. Buvo atliktas supratimo testas. Vaiko supratimas gana geras.
- Antrieji klientai buvo brolis su sese. Mergaitei 4 metai, broliui 9 metai. Vaikai yra panašaus sutrikimo: verbalinės kalbos ir motorikos atsilikimas. Berniukas ir mergaitė turi mokymosi padejėją.
Mergaitė pradėjo vaikščioti tik dviejų metukų, turėjo valgymo problemų, artikuliacijos problemos. Dabar mergaitė geba gražiai gramatiškai kalbėti, naudoja tinkamą veiksmažodžio formą, suprantą kalbą.
Berniukas turi dar daugiau problemų: elgesio, dėmesio, sunku formuluoti sakinius, mažiau socialinių įgūdžių, įtariamas autizmas.

- Trečiasis klientas buvo 5 metų berniukas su cerebriniu paralyžiumi, regos problemos. Turėjęs meningitą, regos problemos. Vaikas pradeda daugiau judėti, su pagalba geba vaikščioti. Geba leisti garsus, supratimas geras (geba atrinkti reikiamus paveiksliukus, geba žaisti asociacinius žaidimus).
šiuo metu berniukas laukia sudėtingos ir pirmosios operacijos Maltoje: kai iš stuburo bus perkeltas į kojų nervus gerai funkcijonuojantis nervas.

- Paskutinis klientas – dviejų metukų mergaitė. Dr. Rita Micallef įtaria mergaitei autizmą.
Mergaitė mažai kalba, vartoja tik vienskemenius žodžius. Puikiai atlieka asociacinius žaidimus, skiria spalvas, sukategorizuoja paveikslėlius (rūbai su rūbais, maistas su maistu ir pan.), geba palaikyti akių kontaktą, gražiai žaidžia žaidimus, supranta mamos ir dr. Rita Micallef instrukcija.

Kadangi nesam taip labai artimai susidūrusios su suaugusiujų kalbos terapijomis, dr. Rita Micallef suorganizavo mums ekskursiją po St. Vincent de Paule Residence. Tai tarsi miestelis senyviems žmonėms.
St. Vincent de Paule Residence - tai yra senelių namai ir kartu ligoninė.
Ketvirtadienį 8 valandą ryto mus pasitiko kalbos ir kalbėjimo terapeutas Paul. Tiek Lietuvoje, tiek čia Maltoje susiduriame daugiausia su vaikais, jų terapijomis. Tad kad turėtume daugiau žinių, apie suaugusiųjų terapijas, jų pagrindines problemas: ryjimo ir seilėtekio problemas, Alzhaimerį, Parkinsoną, insultą, Paul mums rodė prezentaciją, vedė paskaitą. Paul aprodė tik mažą dalį senelių namų. Po pietų pertraukos ėjome stebėti, kaip Paul atlieką pirminį vertinimą. Pacientas, kurį stebėjome buvo ką tik po insulto, 88 metų vyras. Senolis visiškai nekomunikuoja, išlikę pirminiai refleksai (pridėjus pirštą – objektą prie burnos, žiojasi), nereguoja į aplinką. Įtariamos ryjimo problemos (aspiracija).
Pridedame senelių namų internetinį puslapį:
https://ehealth.gov.mt/HealthPortal/hea ... ction.aspx

O dabar šiek tiek apie įdomybių apie Maltos gyvenimą:
pradinės mokyklos yra bendros tiek berniukams, mergaitėms. Tačiau vidurinėje mokykloje jie pradeda eiti į skirtingas Berniukų ir Mergaičių mokyklas. Kaip mums pasakojo vietinė studentė, tai daroma dėl to, kad atėjus paauglystei ne mokslai galvoje dažnai būna. Tad manoma, kad išskyrus mergaites ir berniukus, jie geba geriau mokytis, geriau susikoncentruoja. Atėjus metui stoti į koledžus, universitetus – jie vėl visi kartu. Visos mokyklos, net darželiai turi uniformas. Tad gražu stebėti, kaip visi eina vienodomis uniformomis. Taip pat, kiekviena mokykla turi savo autobusus, kurie rytais pasiima ir parveža namo.

Spec. ugdymas. Yra specialūs centrai, kur sunerimę tėvai gali paskambint, pasiteirauti, atvykti pasitarti su specialistais. Yra specialiosios mokyklos, tačiau Maltoje yra labai stipri inkliuzija, tik jau labai sunkūs vaikai yra nukreipiami į spec. mokyklas. Įprastinėse mokyklose vaikai turi savo asmeninius padejėjus.

Pasakojant smagesnius kultūrinius dalykus, Maltoje labai daug kačių visur! Gatvėse, parkuose... Žmonės joms stato namelius, maisto katėms vos ne ant kiekvieno kampo. Kartais reikia labai stebėti šaligatvį, nes netyčia gali užlipti ant katės, kuri tiesiog vidury šaligatvio miega, ilsisi ir visai jai netrukdo kiti praeiviai 

Kol kas tiek 
Gero vakaro ir vis dar linkėjimai iš Maltos!
Sahha! (malteitiškai: viso, iki!)
Ieva ir Asta
Prikabinti failai
st vincent de paule residence.jpg
Taip atrodo St. Vincent de Paule Residence iš viršaus. Tai tikrai kaip miestelis senyviems žmonėms.
st vincent de paule residence.jpg (385.9 KiB) Peržiūrėta 41868 kartus(ų)
DSCF0884.JPG
Asta prie St Vincent de Paule Residence pagrindinio įėjimo.
DSCF0884.JPG (1.6 MiB) Peržiūrėta 41868 kartus(ų)
DSCF0885.JPG
Kalbos ir klabėjimo departamentas, kuriame stebėjome dr. Rita Micallef sesijas.
DSCF0885.JPG (1.41 MiB) Peržiūrėta 41868 kartus(ų)
Ieva09
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2012 Spa 15, 17:25

Re: Praktika Maltoje.

Standartinė Asta » 2012 Gru 12, 12:46

Asta Matucevičiūtė
SP-L 9 IV kursas
Refleksija apie Maltoje atliktą tarptautinę logopedinę praktiką Maltos universitete

Rugsėjo 30 dienos naktį nusileidome Maltos oro uoste. Taigi nuotykiai prasideda. Pernakvojus pirmadienio ryte išskubėjome į Maltos universitetą susitikti su praktikos vadove. Nuvykus į universitetą didžiulį įspūdį iškarto paliko universiteto didumas. Mūsų fakultetas Sveikatos mokslų (komunikacijos terapija) sujungtas su ligonine. Pasitiktos buvome šiltai su šypsenomis veiduose. Susipažinome su audiologijos daktare Calleja, kalbos ir kalbėjimo terapijos daktare Gatt bei su vadove Hellen Grech, kuri yra Komunikacijos terapijos fakulteto dekanė. Susipažinus aptarėme būsimas veiklas: antradieniai bei trečiadieniai buvo skirti praktikoms. Jos kartu buvo su reguliariais studentais. Antradieniais turėjome audiologijos stebimąją praktiką, trečiadieniais kalbos ir kalbėjimo terapijas stebėjome. Kitomis savaitės dienomis lankydavome paskaitas: audiologijos, specifiniu kalbos sutrikimų, pragmatikos. Pirmoji savaitė buvo pažintinė, turėjome įvadines paskaitas jau su dėstytojomis atskirai. Aptarėme, ką veiksime, mums paaiškino įprastinę tvarką, į ką reiks atkreipti dėmesį. Gavome stebimosios praktikos stebėjimo formas, kurias reikėdavo užpildyti po kiekvienos stebėtos terapijos: kokie tikslai, priemonės, veiklos, fiksuoti kliento elgesį.

2012-10-09.

8:00 Paskaita – specifinis kalbos sutrikimas. Dr. Gatt. Paskaitos metu kalbėjome apie ankstyvosios pragmatikos funkcijų raidą.
9:00 Audiologijos terapija. Dr. Calleja. Tądien stebėjome tris klientus. Visiems vaikams buvo tiriama klausa, buvo tikrinami ausies būgneliai, po to daroma timpanograma bei atliekama audiograma. Pirmo kliento klausa buvo normali, tačiau berniukas turi kalbos apdorojimo sutrikimą (ypač daugiaskiemeniuose žodžiuose), nepalaikomo akių kontakto, sunkiai susikaupia, sunkiai išlaiko dėmesį. Įtariamas girdimojo suvokimo sutrikimas. Kitą sesiją tus tiriamas girdimasis suvokimas,. Antros klientės klausa tai pat gera. Turi girdimojo suvokimo sutrikimą. Sutrikusi trumpalaikė atmintis. Trečiasis klientas 2 su puse metukų. Sunkiai sekėsi atlikti tyrimus, labai neramus, irzlus. Taria 2-3 balsių skiemenis. Nepalaiko akių kontakto, nekreguoja į aplinka, taip pat nekreguoją į šniokštimą, stiprius erzinančius, nemalonius garsus. Tačiau labai tyliai paleidus lopšinę apie žvaigždutę vaikas sukluso ir pasisuko į tą pusę iš kur sklido lopšinė.
Išvykus visiems klientams visi bendrai aptarėme terapijas. Po to daktarė detaliau paaiškino apie otoskopą, timpanometrą bei audiometrą, kaip atliekami tyrimai, ką sužinome iš rezultatų. Įtvirtinome žinias atlikdami tyrimus vieni ant kitų.
14:00 paskaita – Klausos sutrikimai. Dr. Hellen Grech. Paskaitos metu kalbėjome apie audiologijos svarbą logopedijoje. Aptarėme klausos testus, sutrikimus ir kompensacijas turintiems klausos sutrikimų.

2012-10-10

8:00 Logopedijos pratybos. Dr. Gatt. Šių pratybų metu matėme tris užsiėmimus. Pirmoji klientė 5 metukų mergaitė. Atliekamas girdimojo suvokimo testas „TACL-3“. Mergaitei lengvas pažinimo sutrikimas. Sutrikusi smulkioji motorika, rašydama labai spaudžia pieštuką. Labai drovi, nervinga, impulsyvi (neišklauso iki instrukcijų), sutrikusi trumpalaikė atmintis.
Vienas klientas neatvyko. Tai turėjome laiko apžiūrėti priemonių, žaidimų bei testų kambarį. Iš ten studentai besiruošdami pratyboms gali pasiimti reikiamas priemone, testus
Antrojo kliento keturmečio berniuko pratybos šiek tiek šokiravo. Tik įėjęs į kabinetą berniukas labai susijaudino, susinervino, pradėjo isteriškai verkti, rėkti, kiša pirštus į burna. Nepavyksta nuraminti. Nekreguoja į kalbinima, rodomus žaislus. Logopedė pasakė, kad viskas, einame pas mamą iškarto nusiramino.
Trečiasis klientas antrojo kliento brolis. Berniukui dėmesio ir hyperaktyvumo sutrikimas. Atliekamas „TOPL“ testas, pragmatikos sutrikimui įvertinti.
. Po visu pratybų aptarėme užsiėmimus, pliusus, minusus, ką galimą patobulinti. Pasidalinome įspūdžiai apie antrąjį klientą. Dėstytoja apibūdino kitos savaitės klientus, analizavome jų bilas, rengėme paratybų planus.

2012-10-11

9:00 paskaita – Pragmatika klinikiniame kontekste. Aptarėme bendrai kas yra pragmatika, aiškinomės apie pažintinius procesus ir pragmatika, kuo susiję. Pasiaiškinome kas yra „Minčių teorija“ (Theory of mind), „Kodų keitimas“.
Antros paskaitos metu aiškinomės apie lingvistinę pragmatiką, analizavome pragmatikos testus ir jų svarbą, jų rezultatų vertę.

2012-10-16
8:00 Paskaita – specifinis kalbos sutrikimas. Doc. Gatt. Paskaitos metu kalbėjome apie
9:00 Audiologijos terapija. Doc. N. Calleja. Sulaukėme tik trijų klientų, vienas klientas neatvyko. Pirmajam klientui atliekami žodžių bei skaičių pakartojimo testai. Berniukui sutrikę pažintiniai procesai. Silpnas akių kontaktas, turi pragmatikos sutrikimą. Antroji klientė buvo suaugusi moteris. Moterį atsiuntė logopedė pasitikrinti klausos, moters balsas karkiamžntis, prikimęs. Buvo atliekami pagrindiniai klausos testai (ausies būgnelio patikra, audiogramos ir timpanogaramos darymas). Atlikus tyrimus paaiškėjo, kad klientė turi lengvą klausos sutrikimą.
Ketvirtasis klientas – nebylus berniukas, jam buvo atlikti tyrimai audiometru ir tipanometru. Berniukui įtariamas autizmo sindromas bei žymus intelekto sutrikimas.
14:00 Paskaita – klausos sutrikimai. Doc. N.Calleja. paskaitos metu mokėmės ausies anatomijos.

2012-10-17
8:00 Logopedijos pratybos. Doc. N. Calleja. Tą dieną stebėjome šešis klientus. Teko ne tik stebėti bet ir su jais pabendrauti užsiėmimu metu. Neapsakomai įdomi patirtis. Dalyvavau pirmajame užsiėmime. Dėstytoja bendravo su berniuko mama. Aš padėjau studentei vesti užsiėmimą. Pirmiausia tikrinome prielinksnių suvokimą jungiant traukinukus prieš ir už turimo traukinuko pagal mūsų instrukcijas, po to duodavome traukinuką ir leisdavome pačiam pasirinkti kur junti, prieš tai pasakius pilną sakinį būtinai pavartojant prielinksnius. Kitu žaidimu kartojome prielinksnius: į ir ant. Iš dėžutės buvo imami spalvoti žaisliukai ir dedami ant dubens ar po dubeniu. Pirma klientas turėjo užduotėles atlikti pagal sakomas instrukcijas, po to pats imti žaisliuką ir dėti prieš tai pasakant pilnu sakinuku ir padės. Trečiu žaidimu kartojome – virš ir po. Buvo rodomi paveiksliukai kuriuose daiktai buvo nupiešti po stalu ir virš stalo, berniukas turėjo pasakyti kur daiktas yra pilnu sakiniu. Žaidžiant žaidimus kartojome ir spalvas. Praktikantė atliko RDLS (Reynell Developmental Language Scales) testą.
Berniukas buvo neapsakomai mielas, draugiškas, komunikabilus. Buvo malonu žaisti žaidimus. Kai praktikantė atlikinėjo testą man teko tik stebėti. Studentė buvo labai susijaudinusi, pasimetusi ir neįsiskaičiusi testo atlikimo instrukcijų, atlikdama darė daug klaidų. Todėl manau testą reiktų pakartoti, nes gauti rezultatai gali būti netikslūs. Atliekant testą berniukui sunkiai sekėsi išlaikyti dėmesį bei palaikyti akių kontaktą. Berniukas turi autizmo sindromui būdingų simptomų.

2012-10-18
14:00 paskaita – Pragmatika klinikiniame kontekste. Paskaitos metu buvo dėstoma pragmatikos raida.

2012-10-23
Vizitas į Kalbos ir Kalbėjimo tarnybą. Tarnyba konsultuoja, teikia rekomendacijas, vertina klientų kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos problemas, klausos bei rijimo sutrikimus. Teikia terapijas. Užsiima visuomenės švietimu bei prevencine veikla.
Šiame centre stebėjome keturis vertinimo užsiėmimus. Labiausiai įstrigo penkiamečio berniuko terapija. Berniukas sirgo meningitu, turi cerebrinį paralyžių. Turi regos sutrikimą. Po daugybės terapijų, operacijų berniukas po truputi pradeda vaikščioti su kitų pagalba. Geba fiksuoti žvilgsnį, geba sieti paveiksliukus, kai gerai įsižiūri.
Įdomiausia buvo tai, kad berniukui pirmajam Maltoje bus atliekama labai sudėtinga operacija - iš stuburo bus paimami gerai funkcionuojantys nervai ir perkeliami į apatiškus vaiko kojų raumenis. Nuoširdžiai tikiuosi, kad operacija pavyks sėkmingai.

2012-10-24
08:00 Logopedijos pratybos. Dr. Gatt. Šių pratybų metu matėme tris užsiėmimus. Pirmasis klientas berniukas – greitakalbis ir kalba labai tyliai. Labai drovus ir mažai pasitikintis savimi. Gabus vaikas, klasėje pirmūnas. Pratybų metu buvo gerinami socialiniai bendravimo įgūdžiai. Berniukas nepalaiko akių kontakto. Buvo skatinamas klausti klausimų. Antras klientas buvo berniukas kur pereitą užsiėmimą, verkė ir nieko nebuvo galima nuveikti. Šiandien taip pat berniukas verkė, kvietėsi mamos, kai mama įėjo į kabinetą nusiramino ir buvo galima užsiiminėti veikla. Buvo atliekamas RST testas, juo greitai nustatomas vaiko supratimo lygis. Trečias klientas berniukas, socialinių įgūdžių ugdymas. Pasakojamas pagal paveiksliukus socialinės istorijos.

2012-10-26
Vizitas į „St. Vincent De Paul“ ligoninę – seneliu namus. Šiuose senelių namuose gali gyventi truputi daugiau nei 1000 klientų. Čia jiems teikiama daktarų pagalba, priežiūra. Stengiamasi suteikti kuo geresnę gyvenimo kokybę, ją pagerinti.
Turėjome susitikimą su vienu iš įstaigos logopedu Polu. Jis mums aprodė įstaigą, papasakojo apie ją. Trumpai pristatė savo vaidmenį šitoje institucijoje. Logopedai atpažįsta, tiria ir vertina kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimus bei rijimo sunkumus. Skaitė paskaitą apie komunikacijos barjerus ir kaip juos būtų galima pašalinti. Ir plačiau papasakojo apie rijimo sutrikimus jų šalinimą. Vizito metu logopedas gavo pranešimą, kad reikia į vertinti vieno kliento rijimo sunkumus. Klientas - senyvo amžiaus vyras, kurį prieš dvi dienas buvo ištikęs insultas. Polas pasikvietė mus stebėti vertinimo procedūros. Vaizdas buvo tikrai šokiruojantis ir strigęs giliai į atmintį. Klientas gulėjo be jokios reakcijos lovoje. Visai nekomunikuojantis, net nereaguodavo į savo vardą. Išlikę tik prigimtiniai refleksai.

Šį praktika davė neišdildomų įspūdžių, milžinišką bagažą žinių. Praplėtė akiratį, pamatėme logopedo darbo specifika su įvairiomis amžiaus grupėmis, pradedant nuo 1,5 metukų iki 86 metų. Teko stebėti terapijas vaikų su įvairiais sutrikimais. labai sudomino ir patiko gaunamos žinios audiologijų paskaitų metu, bei galimybė praktiškai pritaikyti savo žinias užsiėmimų metu.
Po šitos praktikos esu tvirtai apsisprendusi, kad tolimesnius savo mokslus, karjerą noriu sieti su darbu ligoninėje. Gal įgyti daugiau žinių apie klausos sutrikimus, audiologiją.
Atliekant praktiką Maltoje negaliu sakyti, kad praleidome nuostabiai laiką, mes jį turėjome!
Asta
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2011 Gru 06, 20:10


Grįžti į Jaunojo mokytojo klubas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron